Opis postopka nastavitev dostopa do poštnega strežnika SMTP
Uporabniki ponudnika internetnih storitev SIOL, ki uporabljajo možnost samodejnega pošiljanja obvestil o zaključku carinskega postopka, morajo za pravilno delovanje pošiljanja obvestil po elektronski pošti, spremeniti nastavitve dostopa do poštnega strežnika. Postopek je sledeč:
- izberite ukaz Orodja / Splošne nastavitve
- spodaj desno izberite zavihek Ostalo-Strežnik
- v razdelku SMTP Strežnik je potrebno v poljih Uporabniško ime in Geslo vpisati uporabniško ime in geslo, ki se uporablja za dostop do storitev ponudnika SIOL (enako uporabniško ime in geslo, ki je nastavljeno v programu za elektronsko pošto, npr. v programu MS Outlook)
- nastavitev v polju Vrata ne spreminjajte (vrednost naj ostane 25)
- spremembe shranite z ukazom Shrani
- za uveljavitev sprememb je potreben ponovni zagon TLM strežnika
Pri spreminjanju teh nastavitev bodite pozorni, saj ta sprememba velja za vse vaše uporabnike. Predlagam, da to spremembo izvede oseba, ki tudi sicer skrbi oz. nadzoruje delovanje TLM strežnika.
Postopek spremembe nastavitev se izvede samo enkrat – sprememba bo veljala za vse uporabnike TLM. Za izvedbo tega postopka potrebujete ustrezne uporabniške pravice.
To obvestilo velja samo za uporabnike SIOL-a.
Za dodatne informacije se lahko obrnete na naš oddelek za pomoč uporabnikom: helpdesk@trinet.si
Napake, vprašanja in predloge lahko sporočite tudi s pomočjo obrazca: Prijava napak, predlogov, vprašanj
Pripravil: Tomaž Leban
Ljubljana, 3. december 2012
© TRINET Informatika, d.o.o.