Uporabnike programske zbirke Trinet TLM obveščamo, da je na voljo nova različica programske zbirke, in sicer 3.120.10.11110.
Predlagamo, da posodobitev naredite v delovnem času med 8.00 in 16.00 uro.
Opis novosti (glede na predhodno verzijo 3.120.9.11096 —> 3.120.10.11110)
1.) Modul Uvoz – AIS:
- dopolnjeno je preverjanje deklaracije pred pošiljanjem na carino (pri preverjanju uporabe tarifnih preferecialov 3xx se kot priloženo dokazilo o poreklu v polju 44 upoštevajo tudi šifre U110, U111, U112)
- Taric: dopolnjeno je upoštevanje izbranih ukrepov (v primeru izbire preferencialne tarifne kvote, ki je pogojena s predložitvijo uvoznega dovoljenja, TLM v polju 36 predlaga šifro ugodnosti: 325 – Preferencialne tarifne kvote s posebnim potrdilom)
2.) EORI številke:
- dopolnjeno je preverjanje veljavnosti EORI številk (preko spletnega servisa Evropske Komisije)
3.) Modul Luka – dispozicije:
- za potrebe menjave lastništva trošarinskega blaga (DDD SLAST) je dopolnjen šifrant prilog:
- TL – Trošarinski lastnik (davčna številka lastnika)
- TP – Trošarinski prejemnik (dvomestna šifra prejemnika)
4.) Modul Master AWB:
- dopolnjen je izpis obrazca Master AWB (popravljen je izpis polja “Issued by“)
5.) Sporazum o gospodarskem partnerstvu med Evropsko unijo in Japonsko:
- Na podlagi Sporazuma o gospodarskem partnerstvu med Evropsko unijo in Japonsko, ki velja od 01.02.2019 dalje, se zahtevek za preferencialno tarifno obravnavo in podlaga zanj vključi v uvozno carinsko deklaracijo
- če se zahteva preferencialna tarifna obravnava, se v polje 44 carinske deklaracije vpiše:
- če zahtevek za preferencialno tarifno obravnavo temelji na navedbi o poreklu za eno pošiljko, se v polje 44 deklaracije vpiše oznaka U110
- če zahtevek za preferencialno tarifno obravnavo temelji na navedbi o poreklu za več pošiljk enakih izdelkov, se v polje 44 deklaracije vpiše oznaka U111
- če zahtevek za preferencialno tarifno obravnavo temelji na vedenju uvoznika, se v polje 44 deklaracije vpiše oznaka U112
Povezave:
Za dodatne informacije se lahko obrnete na naš oddelek za pomoč uporabnikom: helpdesk@trinet.si
Napake, vprašanja in predloge lahko sporočite tudi s pomočjo obrazca: Prijava napak, predlogov, vprašanj
Ljubljana, 27. marec 2019
© TRINET Informatika, d.o.o.