Navodila za uporabo: AES
AES obveščanje v novi verziji:
- pomembno: v novi verziji je omogočeno samodejno pošiljanje obvestila o zaključku izvoznega carinskega postopka (če je v deklaraciji pri izvozniku vpisana kontaktna oseba za prejem obvestila). Pred začetkom uporabe je potrebno v programskih nastavitvah starega modula AES na zavihku Obveščanje nastaviti vrsto izpisa, ki se bo poleg sporočila IE599.xml priložil k obvestilu, ki ga prejme izvoznik:
Zavrnjena deklaracija – Pošiljanje napak po e-pošti:
Razlog zavrnitve
Transportna oprema – Created by
Ponastavite nastavitve mreže (desni klik na “Zabojnik” -> Ponastavi nastavitve mreže):
Oseba z ID ne obstaja
V šifrantu oseb se poišče osebo in izbere ukaz Uredi.
Da ima oseba omogočen vstop v NCTS5, mora biti v polju Uporabi NCTS vpisana vrednost Da:
Lokacija z ID ne obstaja
V TLM v šifrantu – lokacije poiščite lokacijo 4 in jo nastavite za aktivno:
Napake pri zagonu
TLM: Runtime error
Rešitev: Orodja – ponovni zagon TLMv4 strežnika
Prikazano je le opozorilo, za nemoteno delovanje izberite Da/Yes:
TLM: List index out of bounds
Postopek za odpravljanje napake:
- V oknu napake kliknite “OK”
- V zgornjem desnem kotu programa kliknite gumb “Hitri dostop”:
- Dodajte nov modul v zavihek “Priljubljeni moduli”:
- Odprite na novo dodani priljubljeni modul in zaprite program
Napake ob zagonu ne bo prikazovalo več. V kolikor vam napako še prikazuje, nam pišite mail na “helpdesk@trinet.si” in napišite, da vam postopek ni pomagal.