Davčno potrjevanje računov v Sloveniji
V postopku davčnega potrjevanja računov pri FURS mora zavezanec uporabiti namensko digitalno potrdilo, ki ga izda Ministrstvo za javno upravo. Ker je veljavnost teh potrdil 5 let, bo večini teh potrdil, ki so bila izdana ob uvedbi obveznega davčnega potrjevanja računov v Sloveniji leta 2016, veljavnost potekla v kratkem (predvidoma do konca leta 2020).
Zato opozarajamo zavezance, da preverijo veljavnost digitalnih potrdil, ki jih uporabaljajo za davčno potrjevanje računov in pravočasno pridobijo novo namensko digitalno potrdilo. Namenska digitalna potrdila za potrebe davčnega potrjevanja računov so za zavezance brezplačna.
Postopek pridobitve novega digitalnega potrdila:
- Zavezanec prek portala eDavki vloži Zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov:
* obrazec: DPR-PridobitevDP
- Po vložitvi zahtevka zavezanec oziroma njegov pooblaščenec na osebni del portala eDavki prejme referenčno številko in geslo za prevzem namenskega certifikata.
S temi podatki zavezanec prevzame nov certifikat na spletni strani Ministrstva za javno upravo
- Po prevzemu certifikata (v obliki p12) mora zavezanec certifikat namestiti na osebni računalnik in ga nato izvoziti v obliko pfx (tako da vsebuje javni in zasebni ključ certifikata)
- Certifikat v pfx obliki je potrebno nato prenesti na TLM strežnik in ga namestiti v TLM modulu Fakturiranje (v nastavitvah Davčno potrjevanje računov – registracija)
Povezave:
- FURS – davčne blagajne
Za dodatne informacije se lahko obrnete na naš oddelek za pomoč uporabnikom: helpdesk@trinet.si
Ljubljana, 26. november 2020
© TRINET Informatika, d.o.o.