TRINET Podpora novice

5. dopolnitev aplikacije Knjigovodski vpisi v letu 2003

Dopolnitev bo potekala po naslednjih korakih:


Pri RIPu knjigovodskih vpisov ni sprememb.

Pomembno:




  • Vrstni red izvajanja korakov je pomemben!


  • Koraki so povezani, tako da v primeru napake ne smete nadaljevati!


  • Priporočamo vam, da pred ažuriranjem naredite varnostni arhiv (backup) podatkovne baze KVjev.



I. del

Ažuriranje aplikacije Knjigovodski vpisi

1. korak – Nova verzija aplikacije KV

Postopek izvedemo NA VSEH RAČUNALNIKIH, na katerih je nameščena aplikacija KV!

V primeru napake med ažuriranjem lahko ta korak ponovimo.

Ocena trajanja: 5 minut

1. štartamo aplikacijo KV

2. v programu KV naredimo:

      menu Delo → ukaz Ažuriranje/Nove verzije → zavihek Internet →

        datoteka: KV03_Exe.zip (velikost črk ni pomembna) →

          gumb Shrani

3. štartal se bo program, ki bo zaprl trenutno verzijo KVjev in nato namestil novo

4. avtomatsko se bo štartala nova verzija aplikacije KV

5. z ukazom Pomoč/O programu preverimo verzijo:

    • verzija: 1.3.1.20

    • datum: 1.8.2003

    • ura: 15:00

 

2. korak – Nova verzija programskih nastavitev

Postopek izvedemo NA VSEH RAČUNALNIKIH, na katerih je nameščena aplikacija KV!

V primeru napake med ažuriranjem lahko ta korak ponovimo.

Ocena trajanja: 1 minuta

1. štartamo aplikacijo KV

2. v programu KV naredimo:

      menu Delo → ukaz Ažuriranje/Nove verzije → zavihek Internet →

        datoteka: KV03_Definicije.zip (velikost črk ni pomembna) →

          gumb Shrani

3. javiti mora: Spremembe uspešno vnesene …

    • Definicije.xml

4. reštartamo aplikacijo KV


II. del

Sprememba strukture podatkovne baze

3. korak – Sprememba strukture podatkovne baze

Postopek izvedemo SAMO ENKRAT SAMO NA ENEM računalniku – na najhitrejšem!

V času ažuriranja naj drugi uporabniki NE UPORABLJAJO aplikacije Knjigovodski vpisi.

V primeru napake med ažuriranjem tega koraka NE SMEMO PONOVITI – pokličemo Trinet.

Ocena trajanja: 1 minuta

1. vsi uporabniki naj zapustijo aplikacijo KV

    ugasnemo tudi program Avtomat

2. štartamo aplikacijo KV

3. s tipko ESC zapremo vse preglede

4. reštartamo aplikacijo KV

5. v programu KV naredimo:

      menu Delo → ukaz Ažuriranje/Nove verzije → zavihek Internet →

        datoteka – odvisno od podatkovne baze (velikost črk ni pomembna): →

        • Borland InterBase: KV03_05_IB.zip

        • IBM DB2 AS/400: KV03_05_DB2.zip

        • Microsoft SQL Server: KV03_05_MSSQL.zip

        • Oracle Database: KV03_05_Oracle.zip

        • Sybase SQL Anywhere: KV03_05_Sybase.zip


        Kako ugotovim, katero podatkovno bazo uporabljam?

        1. štartamo aplikacijo KV

        2. pogledamo v naslovno vrstico aplikacije (zgornja, običajno modra),

            kjer je izpisano “Knjigovodski vpisi”, v nadaljevanju pa je najprej izpisana vrsta podatkovne baze,

            sledi pa ji še naziv podatkovne baze

        3. v primeru podatkovne baze je izpisano:

            • Borland InterBase: INTRBASE/

            • IBM DB2 AS/400: Client Access ODBC 32-bit/

            • Microsoft SQL Server: MSSQL/

            • Oracle Database: ORACLE/

            • Sybase SQL Anywhere: Adaptive Server Anywhere/


          gumb Shrani

6. javiti mora – odvisno od podatkovne baze: Spremembe uspešno vnesene …

    • Borland InterBase: IB_Seznam_Postopki.sql

    • IBM DB2 AS/400: DB2_Seznam_Postopki.sql

    • Microsoft SQL Server: MSSQL_Seznam_Postopki.sql

    • Oracle Database: Oracle_Seznam_Postopki.sql

    • Sybase SQL Anywhere: Sybase_Seznam_Postopki.sql

7. reštartamo aplikacijo KV

    reštartamo tudi program Avtomat


III. del

Ažuriranje podatkovne baze

4. korak – Popravek starih podatkov

Postopek izvedemo SAMO ENKRAT SAMO NA ENEM računalniku – na najhitrejšem!

V času ažuriranja naj drugi uporabniki NE UPORABLJAJO aplikacije Knjigovodski vpisi.

V primeru napake med ažuriranjem tega koraka NE SMEMO PONOVITI – pokličemo Trinet.

Ocena trajanja: 1 minuta

1. štartamo aplikacijo KV

2. v programu KV naredimo:

      menu Delo → ukaz Ažuriranje/Nove verzije → zavihek Internet →

        datoteka: KV03_05.zip (velikost črk ni pomembna) →

          gumb Shrani

3. javiti mora: Spremembe uspešno vnesene …

    • E_Cace_5080.sql

    • E_Izjave_D45.sql

    • E_Izjave_E31.sql

    • E_Izjave_S16.sql

    • E_Kont_2511.sql

    • E_Kont_9201.sql

4. reštartamo aplikacijo KV

 

5. korak – Kontingenti

Postopek izvedemo SAMO ENKRAT SAMO NA ENEM računalniku – na najhitrejšem!

V času ažuriranja naj drugi uporabniki NE UPORABLJAJO aplikacije Knjigovodski vpisi.

V primeru napake med ažuriranjem lahko ta korak ponovimo.

Ocena trajanja: 3 minute

1. štartamo aplikacijo KV

2. v programu KV naredimo:

      menu Delo → ukaz Ažuriranje/Nove verzije → zavihek Internet →

        datoteka: KV03_05_AzurKont.zip (velikost črk ni pomembna) →

          gumb Shrani

3. javiti mora: Spremembe uspešno vnesene …

    • AzurKont.dbf

4. reštartamo aplikacijo KV

 

6. korak – Tarifna knjiga

Postopek izvedemo SAMO ENKRAT SAMO NA ENEM računalniku – na najhitrejšem!

V času ažuriranja naj drugi uporabniki NE UPORABLJAJO aplikacije Knjigovodski vpisi.

V primeru napake med ažuriranjem lahko ta korak ponovimo.

Ocena trajanja: 3 minute

1. štartamo aplikacijo KV

2. v programu KV naredimo:

      menu Delo → ukaz Ažuriranje/Nove verzije → zavihek Internet →

        datoteka: KV03_05_AzurTar.zip (velikost črk ni pomembna) →

          gumb Shrani

3. javiti mora: Spremembe uspešno vnesene …

    • AzurTar.dbf

    • AzurTar.fpt

4. reštartamo aplikacijo KV

 

7. korak – Carinske stopnje

Postopek izvedemo SAMO ENKRAT SAMO NA ENEM računalniku – na najhitrejšem!

V času ažuriranja naj drugi uporabniki NE UPORABLJAJO aplikacije Knjigovodski vpisi.

V primeru napake med ažuriranjem lahko ta korak ponovimo.

Ocena trajanja: 5 minut

1. štartamo aplikacijo KV

2. v programu KV naredimo:

      menu Delo → ukaz Ažuriranje/Nove verzije → zavihek Internet →

        datoteka: KV03_05_AzurStop.zip (velikost črk ni pomembna) →

          gumb Shrani

3. javiti mora: Spremembe uspešno vnesene …

    • AzurStop.dbf

4. reštartamo aplikacijo KV

 

Nekatere funkcionalnosti so zaprte z uporabniškim računom. Za uporabo le-teh vas prosimo, da se registrirate z službenim e-mail naslovom. Uporabniški računi bodo aktivirani v najkrajšem možnem času.

Ta stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje in za spremljanje podatkov o obiskanosti strani. Več o piškotih